03-13 177

Czym jest uwarunkowany czas realizacji?

Czym jest uwarunkowany czas realizacji?

03-13 177

Jak wspominaliśmy w poprzednich postach, strona internetowa nie jest magicznym tworem, który może powstać bez jakiejkolwiek współpracy z klientem.



Sugestie, opinie, wszelkie inspiracje są jak najbardziej wskazane na etapie projektowania szaty graficznej. Im więcej szczegółów, inspiracji, wytycznych i wybrażeń klienta dostanie grafik, rozpoczynając projektowanie, tym szybciej stworzy on coś, co będzie w 100% satysfakcjonowało klienta.

W trakcie projektowania bardzo ważna jest też forma i jasność przekazywania informacji – przy bardziej skomplikowanych projektach niezbędne może okazać się spotkanie w biurze. W 99% przypadków okazuje się to jednak być krok milowy w całej współpracy i przeważnie potem realizacja idzie „już z górki“. Dopiero po całkowitej akceptacji projektu, całość zostaje przekazana w ręce programistów. Należy się tu liczyć z tym, że to, że dużo czasu spędzimy nad początkowymi modyfikacjami szaty graficznej nie przyśpieszy pracy webdeveloperów. Są to dwa odrębne etapy pracy i nie są tożsame czasowo.

Kodowanie następuje na zasadzie od ogółu do szczegółu, włączając w to efekty, style oraz docelowe zdjęcia (po konsultacji z grafikiem, finalne fotografie, zakupione lub stworzone podczas dedykowanych sesji) mogą zostać przekazane w etapie kodowania, lub jeszcze później. Programiści kończąc programowanie umieszczają na stronie www treści – tu bardzo dużo zależy od terminowości klienta. Ponieważ często bez żadnych tekstów po prostu nie da się oddać strony do użytku i zakończyć realizację.

Także późniejsze poprawki i ingerencja w treści wydłuża czas kodowania, tak więc dobrze jest posiadać ostateczną, finalną wersję tekstów, a także wybrane zdjęcia i ilustracje, które będą umieszczone na witrynie. Jest oczywiście możliwa całkowita edycja warstwy tekstowej przez klienta, może on umieścić docelowe teksty w dowolnym czasie po zakończeniu realizacji. Taka opcja jednak musi być ustalona z project managerem na początku współpracy.

Wszystko to – terminowość, szybkość odpisywania na maile, dyspozycyjność, jasność przekazywania informacji ma niejako także wpływ na zysk klienta.Im jaśniej sprecyzowane są wymagania klienta, tym łatwiej agencji sprostać zadaniu, tym szybciej realizacja zostaje sfinalizowana. Jest to najlepsze rozwiązanie, satysfakcjonujące obie strony

Filmy

01-22 641

Strona WWW KIA

01-22 441

Strona WWW FORD

11-07 311

Strona WWW MANLAY

11-07 311

Strona WWW ASMED

05-04 407

Strona WWW Gastro Nord

05-04 463

Strona WWW Aqua Park

03-30 514

Strona WWW Katalpa

03-01 178

Strona WWW Podłogi Skalski

01-17 466

Strona WWW Mała Anglia Boutique Apartments & SPA *****

11-05 144

Strona WWW Bakal

11-05 1 055

Poznaj nasz zespół
Website Style

COPYRIGHT 2011-2018 ALL RIGHTS RESERVED