2215

Infografika w tworzeniu stron www

tworzenie stron www

1. Infografika

Infografika jest trady­cyjnie postrze­gana jako elementy wizualne takie, jak znaki, wykresy, mapy i dia­gramy, które mają za cel pomóc w zrozu­mie­niu danej zawartości tek­stowej.
Ich przekaz jest silniejszy niż w przypadku słów czy obrazów – ponieważ są bardzo proste i trafiają w samo sedno opisywanego aspektu.

2. Projektowanie stron www

To kreatywne podejście do zredagowanych treści – wybranie najważniejszych cech ofert, usług i przedstawienie ich w sposób najbardziej czytelny i przystępny dla potencjalnego klienta.

Tworzymy infografiki na potrzeby stron www, także do druku – ulotek, folderów i katalogów, by maksymalnie były adekwatne do opisywanych treści oraz merytorycznie poprawne.

Info­grafiki wyko­rzys­tują ele­menty wiz­ualne pro­jektu, aby przed­stawić odbiorcy kon­tekst i znacze­nie pewnych fak­tów w jak najprost­szy sposób, którego nigdy nie doświadczył. Jest to element zaskoczenia, ale i ciekawości.
Takie wykorzystanie gwarantuje sukces oraz poprawne, sukcesywne budowanie marki – odbiorcy zaczynają kojarzyć proste i czytelne formy z logiem, grafiką, wreszcie – firmą.

Dowiedz się więcej…

2215

Design

Infografika

sklepy internetowe

strony internetowe

Czytaj również

Jak okres poświąteczny kształtuje rynek E-commerce: Zwroty, karty podarunkowe i noworoczne promocje
1490

Jak okres poświąteczny kształtuje rynek E-commerce: Zwroty, karty podarunkowe i noworoczne promocje

Jak okres poświąteczny kształtuje rynek E-commerce: Zwroty, karty podarunkowe i noworoczne promocje. Okres poświąteczny stanowi fascynujący czas dla rynku e-commerce, który zmienia się pod wpływem różnych czynników takich jak zwroty, wymiana prezentów, realizacja kart podarunkowych oraz wyprzedaże noworoczne. Jakie wyzwania i możliwości niesie ze sobą ten czas dla sprzedawców internetowych? 

Czytaj dalej

Współpraca UX i Accessibility w 2025 roku: klucz do tworzenia nowoczesnych doświadczeń cyfrowych
1375

Współpraca UX i Accessibility w 2025 roku: klucz do tworzenia nowoczesnych doświadczeń cyfrowych

Współpraca UX i Accessibility w 2025 roku: klucz do tworzenia nowoczesnych doświadczeń cyfrowych. W miarę jak technologia i świadomość społeczna ewoluują, współpraca między projektowaniem doświadczeń użytkownika (UX) a dostępnością (Accessibility) staje się coraz bardziej kluczowym aspektem w tworzeniu inkluzywnych doświadczeń cyfrowych. W 2025 roku, oba te obszary mogą stać się nie tylko komplementarnymi, ale wręcz nierozerwalnymi elementami skutecznego projektowania produktów i usług cyfrowych. Przyjrzymy się w tym artykule, dlaczego ta współpraca jest tak ważna oraz jakie kroki należy podjąć, aby ją zrealizować.

Czytaj dalej