1353

RWD – Responsive web design

RWD – Responsive web design

1. Sam zwrot dla laika brzmi kosmicznie. Mówiąc prościej, jest to taka strona internetowa, która dostosowuje się automatycznie do wielkości i orientacji ekranu, na jakim ją oglądamy.

Projektowanie stron www zmierza do niezawodności „wszędzie”, to znaczy że obecnie bez utraty żadnych danych jak i walorów estetycznych można obejrzeć witryny na smartfonie, tablecie czy (pewnie już niedługo) – smartwatch’u. Minęły już bowiem czasy, gdy Internet dostępny był tylko i wyłącznie z komputerów stacjonarnych, co za tym idzie, przeglądamy strony internetowe wszędzie! – Stojąc w korku, jadąc autobusem, czy będąc w centrum handlowym. Realizując badania rynku, zlecone przez naszych klientów doskonale widzimy, że coraz więcej wejść na strony www jest rejestrowane ze smartfonów i tabletów, zatem musimy zaprojektować naszą stronę w sposób RWD (Responsive Web Design).

2. Jakie są zalety posiadania responsywnej strony www?

– Przede wszystkim czytelność, co za tym idzie ułatwione poruszanie się po stronie na urządzeniach mobilnych = więcej efektywnych wejść klientów. A więcej klientów to większy dochód. Proste!
– Większa liczba odwiedzin. Skoro daną stronę da się bez problemów otwierać w telefonie, można ją przeglądać w każdej chwili.
– Nowoczesność, czyli budowanie wizerunku innowacyjnego, prężnie działającego przedsiębiorstwa, które nadąża za światowymi trendami.
– Od kwietnia 2015 roku Google nie wspiera stron, które nie posiadają wersji mobilnych i nie są responsywne.

 

W związku z tym, strony takie nie będą poprawnie pozycjonowane i nie będą miały szans na pięcie się w górę pozycji wyszukiwarki.

 

Responsywna strona www to gwarancja lepszego pozycjonowania, a także większego wsparcia robotów Google.

 

Tak więc, po prostu warto być dziś „mobilnym”.

 

Dowiedz się więcej…

1353

Responsive web design

rwd

sklepy internetowe

strony internetowe

Czytaj również

Dezinformacja w internecie w 2024 roku
1271

Dezinformacja w internecie w 2024 roku

Dezinformacja w internecie w 2024 roku. Wszyscy wiemy, że dzisiejszy świat jest o wiele bardziej niebezpieczny niż, choćby 10, czy 20 lat temu. Pozornie, nawet za ekranem swojego własnego komputera w domu, jesteśmy narażeni na niebezpieczeństwa… 

Mowa o dezinformacji, którą tak chętnie i tak często wykorzystuje się w 2024 roku.

 

 

Czytaj dalej

Personal branding
1181

Personal branding w sporcie wyczynowym

Personal branding w sporcie wyczynowym. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że temat personal brandingu jest zagadnieniem, któremu należałoby poświęcić całą książkę, a nie tylko post blogowy, jednak dziś skupimy się na najważniejszych aspektach i zadaniach, by w pigułce opowiedzieć o tym, czym jest i na czym polega budowanie marki osobistej w sporcie.

Czytaj dalej