W dzisiejszym świecie pełnym technologii, nie wystarczy stworzyć
stronę www i spokojnie czekać na tłumy klientów. Rozwój Internetu, jego możliwości, przepustowości i interaktywności sprawił, że koniecznie stały się działania, by po prostu w ogóle zaistnieć. Wykorzystując social media w komunikacji można zyskać naprawdę spore grono odbiorców.
Czym są media społecznościowe? To wszystkie te narzędzia, dzięki którym można przekształcić komunikację w interaktywny dialog, angażując weń coraz to nowych klientów i osoby zainteresowane ofertą. Dzięki temu zyskujemy tak cenny ruch na
stronie www, docieramy do większej liczby odbiorców i co najważniejsze – budujemy markę.
Reklama w social media rozwija się bardzo prężnie, staje się wręcz głównym narzędziem do angażowania odbiorców, interesowania ofertami, promocjami itd. Można wręcz powiedzieć, że coraz więcej firm decyduje się na internetowe kampanie reklamowe, zupełnie rezygnując z tych tradycyjnych, w formie ulotek czy bilboardów.
Samo zaistnienie na Facebooku czy instagramie jednak, nie gwarantuje sukcesu, warto natomiast przeznaczyć dodatkowy budżet na profesjonalną reklamę, która będzie przygotowana kompleksowo i poprawnie pod względem merytorycznym, jak i graficznym, przy całościowym zachowaniu wszelkich standardów i trendów.
Przy projektowaniu
stron internetowych mamy na względzie to, by realizacje były komunikacyjnie proste, i oczywiście zawierały odnośniki do mediów społecznościowych. Jest niezmiernie ważne, by potencjalny klient mógł bez przeszkód przełączać się między ofertami zamieszczonymi na fanpejdżu, a całościową ofertą na
stronie www. Takie rozwiązania gwarantują płynność i sukces marki.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, oferujemy także kompleksową opiekę nad fanpejdżami i stronami w social media – od samych grafik po teksty oraz kampanie czasowe.