Identyfikacja wizualna
Projekt Logo
Cam Nowolipie to Centrum Aktywności Międzypokoleniowej. Głównym celem jest inicjowanie i wzmacnianie
dialogu między różnymi pokoleniami warszawiaków. Centrum jest otwarte na wszelkie działania i inicjatywy
współtworzone przez mieszkańców Warszawy, zarówno tych skupionych w organizacjach pozarządowych jak i
działających indywidualnie.
Klient
Misją Centrum Aktywności Międzypokoleniowej „Nowolipie” jest kreowanie, współtworzenie działań na rzecz
wzmacniania aktywności seniorek i seniorów oraz grup międzypokoleniowych, integrujących wspólnotę
sąsiedzką, dzielnicową i miejską, wzmacniającą Warszawę w budowaniu wizerunku miasta przyjaznego i
dostępnego dla osób w każdym wieku.
Klientowi zależało na ponadczasowym i ogólnodostępnym, prostym znaku, który stanie się rozpoznawalny i
medialny na tyle, by móc posługiwać się samym sygnetem.
My
Także w tym projekcie, mieliśmy przyjemność tworzyć całą markę od podszewki, zaczynając od identyfikacji
wizualnej po projekt dużego serwisu www.
Logotyp oparliśmy o prosty symbol - liść lipy (od nazwy NowoLipie) zamknięty w kole, dzięki czemu sygnet
może istnieć samodzielnie i być kojarzonym z marką. Dobrze zaprojektowana typografia oraz wersje pion i
poziom, które były tutaj konieczne, tworzą razem rzetelną i spójną księgę znaku. Zawiera ona także,
naturalnie, wszystkie akcydensy - wzory kopert, wizytówek, papierów firmowych i teczek.
Klient:
Centrum Aktywności Międzypokoleniowej Nowolipie
MIASTO:
Warszawa
ZAKRES PRAC:
CONCEPT, DESIGN,
IDENTIFICATION