identyfikacja wizualna projektu logo

Identyfikacja wizualna
Projekt Logo

Kaiser to marka, której nie trzeba nikomu przedstawiać - to ogromna sieć cukierni i kawiarni, które zyskują coraz większe uznanie wśród smakoszy i nie tylko. Pracownia cukiernicza KAISER Patisserie jest najnowocześniejszym obiektem tego typu w Polsce. Posiadamy zaplecze technologiczne, które umożliwia produkcję najlepszych jakościowo słodyczy. Słodkości, które powstają w Kaiser, to prawdziwe dzieła sztuki, z najwyższej jakości naturalnych składników, starannie wybranych przez zespół pasjonatów.

Klient

Branża cukiernicza rządzi się swoimi prawami - z takiego założenia wyszedł nasz klient, który potrzebował rebrandingu swojego znaku graficznego. Ponieważ miał on także pomysł na nową identyfikację, nie pozostało nam nic innego, jak posłuchać idei i stworzyć coś idealnie trafiającego w gusta jak i potrzeby rynku. Nie skromnie pisząc - udało się w 100%!.

My

Nowoczesne logoypy bywają nudne. Zbyt płaskie, zbyt uproszczone, zbyt “kanciate”. Wszystko to sprawia, że coraz częściej zacierają się najważniejsze aspekty i charaktertystyczne punkty, które defniniują marki. Chcąc tego uniknąć, postawiliśmy na totalną prostotę, ale z zachowaniem stylu i “smaczku” poprzedniej identyfikacji, tak, by mimo wszystko zbudowana marka firmy pozostała i by nowy wizerunek idealnie wpisywał się w najnowsze trendy XXI wieku.

Klient:

Kaiser


MIASTO:

SŁUPSK


ZAKRES PRAC:

CONCEPT, DESIGN,
IDENTIFICATION


identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
w r ó ć d a l e j