Identyfikacja wizualna
Projekt Logo
Kaiser to marka, której nie trzeba nikomu przedstawiać - to ogromna sieć cukierni i kawiarni, które
zyskują coraz większe uznanie wśród smakoszy i nie tylko.
Pracownia cukiernicza KAISER Patisserie jest najnowocześniejszym obiektem tego typu w Polsce. Posiadamy
zaplecze technologiczne, które umożliwia produkcję najlepszych jakościowo słodyczy.
Słodkości, które powstają w Kaiser, to prawdziwe dzieła sztuki, z najwyższej jakości naturalnych
składników, starannie wybranych przez zespół pasjonatów.
Klient
Branża cukiernicza rządzi się swoimi prawami - z takiego założenia wyszedł nasz klient, który potrzebował
rebrandingu swojego znaku graficznego. Ponieważ miał on także pomysł na nową identyfikację, nie pozostało
nam nic innego, jak posłuchać idei i stworzyć coś idealnie trafiającego w gusta jak i potrzeby rynku. Nie
skromnie pisząc - udało się w 100%!.
My
Nowoczesne logoypy bywają nudne. Zbyt płaskie, zbyt uproszczone, zbyt “kanciate”. Wszystko to sprawia, że
coraz częściej zacierają się najważniejsze aspekty i charaktertystyczne punkty, które defniniują marki.
Chcąc tego uniknąć, postawiliśmy na totalną prostotę, ale z zachowaniem stylu i “smaczku” poprzedniej
identyfikacji, tak, by mimo wszystko zbudowana marka firmy pozostała i by nowy wizerunek idealnie wpisywał
się w najnowsze trendy XXI wieku.
Klient:
Kaiser
MIASTO:
SŁUPSK
ZAKRES PRAC:
CONCEPT, DESIGN,
IDENTIFICATION