Identyfikacja wizualna
Projekt Logo + Naming
Łap-łap to nowa marka na rynku zoologicznym. Oferuje kompleksowe doradztwo specjalistów w doborze i
ułożeniu diety dla domowych psów i kotów. Można powiedzieć, że jest to innowacyjny catering dietetyczny
dla pupili.
Klient
Przybył do nas z pomysłem na swój biznes. Jak zwykle, kompleksowo i w przyjaznej atmosferze zajęliśmy się
nie tylko graficzną oprawą, ale także wymyśleniem nazwy dla marki, tzw. namingiem. Chcieliśmy, by całość
prezentowała się profesjonalnie, ale też przystępnie dla wszystkich właścicieli czworonogów.
My
W ramach współpracy zajęliśmy się także namingiem marki. Krótka, chwytliwa i “eye-cachty” nazwa, do której
łatwo jest dodać odpowiednią symbolikę jest tutaj bardzo ważna. Łap-łap to kompilacja prostych słów o
dwojakich znaczeniach, która tutaj bardzo dobrze “gra”. Taka gra słów daje możliwości na przyszłość, w
kontekście kampanii, haseł czy innych form reklamowania.
Znak został maksymalnie uproszczony, w myśl zasady, że więcej znaczy mniej. Prosty, obły font daje
wrażenie przytulności ale też dobrego “vibe” które wzbudza zaufanie.
Klient:
Łap Łap
MIASTO:
Zielona Góra
ZAKRES PRAC:
NAMING, CONCEPT, DESIGN,
IDENTIFICATION