Dla naszego klienta z branży logistyki morskiej, stworzyliśmy nowatorski serwis, który zrzesza armatorów oraz
inspektorów z całego świata. Wykonaliśmy go od podstaw, rozpoczynając od przygotowania makiet, materiałów i
layoutów, aż po wdrożenie, unikając korzystania z gotowych komponentów. Naszym celem było stworzenie serwisu z
nieograniczonymi możliwościami rozwoju, nad którym obecnie nadal pracujemy.
Klient
Nasze zaangażowanie w projekt rozpoczęło się, gdy zaczęliśmy współpracę z klientem w celu wdrożenia
dedykowanego serwisu dla transportu morskiego. Przez ten okres regularnie spotykaliśmy się z klientem, aby
omówić różne aspekty projektu, takie jak integracje, technologie, uwarunkowania prawne i finansowanie
przedsięwzięcia.
Nasza współpraca przebiegała w atmosferze burz mózgów i wnikliwego badania rynku, który był dla nas pewną
nowością. Przez ten czas, cały projekt dojrzewał i ewoluował - zarówno pod względem potrzeb i wymogów Klienta,
jak i pomysłów i idei rozwiązań z naszej strony. Kompletowanie odpowiednich dokumentacji, analizy konkurencji
(a w zasadzie jej braku… to pierwszy taki portal na rynku, dlatego też jest on w pełni autorsk i innowacyjny)
i definiowanie grup docelowych powodowało, że nasze początkowe założenia musiały ulec znacznym zmianom.
My
Jako doświadczeni specjaliści z branży IT nie mieliśmy żadnego problemu by mocno “wgryźć” się w temat i
przekazać wszystkie nasze moce przerobowe na potrzeby tego projektu. W zasadzie to nasz pierwszy tak poważny i
dużo projekt z branży morskiej. Tym bardziej jesteśmy dumni, że możemy wspólnie tworzyć coś, co będzie
inspirowało innych i co jest niewątpliwie nowatorskie w tej dziedzinie przemysłu morskiego.
Założenia projektu
… w czasie realizacji, zmieniły się diametralnie kilka razy! :-) będąc cały czas w kontakcie z klientem,
dyskutując z nim i słuchając jego potrzeb, byliśmy w miarę szybko “trafić” z zagadnieniami i rozwiązaniami,
które okazały się strzałem w dziesiątkę.
Najważniejszym założeniem było stworzenie nowoczesnego portalu dla transportu morskiego, który zapewniałby
zweryfikowane i pewne informacje o armatorach, który miałby odpowiednie funkcjonalności, takie tak: szybka i
przejrzysta forma transakcji, obsługę bramek płatności, a także zakładał obsługę project management oraz
księgowość – w przyszłości planujemy wdrożenie integracji z oprogramowaniem XERO.
Dodatkowo, nie bez znaczenia było także bezpieczeństwo danych oraz specyfika uwarunkowań prawnych, jakie
panują w Singapurze czy innych nadmorskich krajach przeładunkowych.
Cały portal jest także pewnym bonusem, zwłaszcza dla armatorów - przekazujemy bowiem użyteczne rozwiązanie z
całą społecznością specjalistów, którzy zostali wnikliwie zweryfikowani przez administratorów serwisu dla
jeszcze lepszej obsługi i zadowolenia użytkowników serwisu.
Klient Impevis
Miasto: Singapur
ZAKRES PRAC
Concept, design, ux design,
ecommerce, development
ZOBACZ NASZE
REFERENCJE
Kontakt
Tel.+48 577 350
450
@ info@websitestyle.pl
Nasza praca jest naszą pasją, dlatego pracujemy z przyjemnością i dużym zaangażowaniem.
W oczywisty sposób przekłada się to na jakość naszych usług i efektywność działania.