Według danych GUS w 2018 r. odsetek osób korzystających z Internetu wyniósł 77,5%, z czego wynika, że ponad 29 milionów Polaków jest obecna w przestrzeni internetowej. Dla ludzi biznesu oznacza to przestrzeń, której po prostu nie można zignorować chcąc utrzymać się na rynku.
Utworzenie strony nie jest jednak przykrym obowiązkiem, a daje bardzo dużo możliwości konkurowania na rynku, którymi każda firma powinna się interesować. Jakie są więc korzyści posiadania profesjonalnej strony www?
Dostępność dla klienta
Internet stał się podstawowym narzędziem do wyszukiwania informacji i komunikacji,. Niemal każdy klient wymaga, że znajdzie stronę internetową danej firmy po wpisaniu jej nazwy w wyszukiwarkę i jeśli tak się nie stanie to przypisze tej firmie negatywne cechy, takie jak nie nadążanie za trendami, co może go odwieść od zakupu, skorzystania z usług, czy współpracy innego typu. Nic dziwnego, że popularne staje się powiedzenie: “nie ma cię w Internecie, nie ma cię na rynku.”
Strona internetowa to najlepsza ekspozycja naszej oferty, jaką możemy sobie wymarzyć, bo działa 24/7, a dbając o SEO możemy zyskać ruch organiczny, co zapewnia stały napływ zainteresowanych klientów.